Ystäväni esitti minulle muutaman kysymyksen:

Minä vuonna olet syntynyt?
MIkä sinä olet?
Miksi elät?
Kuka on äitisi?
Isäsi?
Mikä on nimensi?
Kuka on kaverisi?
Oletko viisas?
Entä tyhmä?
 
Vastasin:
1994,
oma itseni,
koska en ole kuollut,
Ihan äiti vaan,
Ihminen,
Heta,
Jeesus,
vain perinteitä rikkoessa,
tyhmyys on tuotemerkkini,
 
Ja hän vastasi kysymyksiin näin:
 

väärin. Et voi tietää syntymä vuottasi koska äitisi on voinut valehdella sinulle, et voi tietää oletko kuollut koska elät maalla ja joku taivaassa voi ajatella että olet kuollu kun he elävät, äiti ei ole aina pelkkä äiti, sinä et ole pakosti Heta voit olla vaikka PASKA koska kukaan ei voi todistaa sitä, kaverisi ei voi olla Jeesus koska et voi todistaa sitä ja tuntomerkkiä et voi itse päättää koska sen päättää joku toinen miten hän tunnistaa sinut. SINÄ ET LÄPÄISSYT TESTIÄ!!!!

 

Innostuin väittelemään asiasta ja vastasin näin:

;DD

Väärin.
Äitini ei voi valehdella, sillä lapsena hänen luokseen laskeutui enkeli joka leikkasi häneltä toisen, sen näkymättömän kielen, pois. Minkä jälkeen hän ei ole enää ikinä kyennyt valehtelemaan. Tai siis niin äiti minulle kertoi lapsena.
Kun taas syntymä vuottani hän ei edes minulle kertonut, kirosi minut vain yhdeksi hemmetin rakiksi, ja passitti minut kouluun. Siispä olen syntynyt koiranvuonna, 1994.
Ehkä minä valehtelin sinulle, eikä hän minulle.
  Eläväkuollut vai? Tuo nimitys ei haittaa minua ollenkaan.
Mutta jos he jotka elävät taivaassa, uskovat meidän olevan kuolleita, niin he tietävät myös meidän olevan helppoa työvoimaa, ehkä he valloittivat mielemme ja ohjailevat meitä kuin marionetteja teatterissa. Missä tapauksessa, ainakin ajatuksemme olisivat elollisia, heidän kauttaan.
Enkä siis voi olla kuollut jos ajatukseni/mieleni on elossa.
Siis elän. Siis en ole kuollut.
  Äiti ei ole pelkkä äiti. Hän on myös, tytär, sisko, naapuri, ystävä, kumppani, työntekijä, asiakas, nainen, suomalainen, ihminen. Hän on se millaiseksi toinen ihminen hänet nimeää.
  Saattaa olla että olen paska. Sekin riippuu siitä millaiseksi toiset minut nimeävät. Paska on nimi, pelkkä sana, jolle ihmiset itse antoivat merkityksen. Jos ihmiskunta oltaisiinkin nimetty aikoinaan, homo lupus paskaksi, niin olisit sinäkin paska. Ja kenties paska olisi nimettykin ihmiseksi. Kuka sitä tietää, ne ovat sanoja, ja sanat ovat vain ihmisiä tai sitten paskoja varten. Voi hyvinkin olla että olen luonteeltani paska, ehkä nimenikin on Paska, ja ehkä oikeasti vain lojun kesäisellä niityllä, lämmöstä höyryten ja kärpäset ainoina ystävinäni. Ja vain kuvittelen kirjoittavani, ehkä sinäkin toivot että olisin ennemmin siellä lojumassa, jottei sinun tarvitsisi lukea tätä "paskaa/ihmistä" tekstiä.
TAI, ehkä se oletki sinä siellä niityllä haisemassa minun sijastani. Tai minun kanssani.
Ja vain kuvittelet lukevasi.
Sitä kun ei tosiaankaan voi todistaa.
  Jeesus on kaverini. Otat tästä muutaman pillerin, niin jo vain! Voin itse kysyä häneltä...
  Enkä minä tuntomerkkejäni voi päättääkään, vaan tuotemerkkini voin, kukaan muu taas ei voi sitä puolestani päättää.

SINÄ ET LÄPÄISSYT TESTINI TULKINTAA!!

 

 

 

Olenpas taas tyytyväinen, ihan vain siitä että asioista voi väittää vastaan! :D

...