Aattelin että kun nyt en oo kovin paljoo laittanut muuta kuin sitä mun tarinaa, niin voisin tehä vaihteeksi jonkin muunkin laisen merkinnän...

Piirrustuksia... Toi eka on paavi tai jokin vastaava. Piirsin sen "vahingossa".

1241527637_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tokassa on mun kaveri porukka.

Ekana vasemmalta on Nanna, se tykkää kovin virkata/neuloa, oon tuntenut hänet ekalta asti. Kovin rauhallinen ja mukava tyyppi.

Felina on seuraavana. Hän tykkää sukklaasta ja pelaa lentopalloa (yritin piirtää sille pelivarusteet Hymy) Hänkin on kiva.

Sohvi on sitten kolmantena... Mitäpä hänestä kertoisin... No Sohvi on hyvä kaikessa mihin ryhtyy ja porukan "keskipiste". Sohvilla on hyvät ideat ja lahjat mihin vaan. Jos joku meistä pääsee pitkälle niin Sohvi... Harrastuksina on jääkiekko ja golf. (yritin piirtää golf varusteet)

Ja sitten on Zamile, hän on maahan muuttaja ja yritin piirtää huivin ja vähän tummemman ihon ihan vaan tunto merkeiksi, sillä Zamile ei oikeastaan mitenkään erotu meistä, jutut jovat aivan yhtä hyviä (kovempi äänisiä vain =P) Zamile on hauska.

Vikana minä... Mulla on kirja kädessä (joka kannessa lukee vampire <3)

1241527825_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja vielä sitten sohvin golf pägi (tai miten se kirjoitetaankaan)... piirsin sen yhtenä välkkänä kun oli tylsää... Sohvi oli siinä vieressä neuvomassa ja kuvailemassa, ei siitä muuten noin hieno ois tullu... Kiitoksia Sohville! Älkää katsoko noita mailoja, ne vähän epä onnistui...

1241527885_img-d41d8cd98f00b204e9800998e