Olen näköjään etana kirjoittamaan... (-.-) Mutta niin olen ollut aina, ei auta valittaa. Mutta olen tulut kaikin puolin laiskaksi muillakin tavoin. Nykyääm tämä ysiluokan rahjus ei enää jaksa kirjoittaa kirjeita ihanille kirjeenvaihto ystävilleen, ei jaksa mennä lukemaan/kommentoimaan toisten blogeja, ei jaksa piirtää mitään oikeaa, ei jaksa tehdä koulu hommia... Rupee jo ihan miettimään että mitäköhän tämä neisi sitten jaksaisi tehdä. Tai mitä minä oikeastaan teen?? Joitenkin ne päivät vaan kuluu ilman mitään oikeaa tekemistä....

No onhan sitä tullut kasteltua talvi turkki!! <3

 

Olen ottanut myös paljon valokuvia mutta muutamista valokuvista mietin jos vaikka joskus saisin väsättyä jotain novellia...

 

...Turha luulo. En minä ikinä saa mitään väsättyä. Siispä laitan yhden ihmeen hyvin onnistuneen kuvan.