Ohhoh! Vuodatus on uudistunut!!  Mutta ei siitä sen enempää...

 

Mulla oli eilen Mega-Jatkis. Se oli sellainen mihin kokoontui kaikki tänä kesänä olleet riparit, tai siis kaikki oli kutsuttu, eri asia vaan että tuliko kaikki. Esim. meijän riparilta poikia oli vain yksi.  Mikä oli kyllä aika tyhmää... 

Tosin ei se mun menoa estänyt! Siellä oli varsin hauskaa. 

(Hahaa! Leikin näillä hymiöillä, kun nekin näyttää uudistuneet)

 

Mutta siis kuitenkin. Siellä Mega-Jatkiksella jokainen joka sinne tuli laittoi käden jälkensä sellaiselle isolle kankaalle joka laitettaisiin myöhemmin taivaan tuuliin...

Tollaiseen tarkemmin sanottuna. ^^

Mun on tuo keltainen kädenjäki sinisen alla... Joku kävi länttäsemässä siihen mun päälle...

Ja siinä se hökötys sitten on roikkumassa neljän heliumpallon varassa... Se lensi varsinnopeasti pimeälle taivaalle... (pallot lähetettiin myöhään tän kuvan oton jälkeen, sillojn kello oli n. 22.30 ja aivan liian pimeää valokuvaukselle... huom. mun kameralla. )

 

Niin ja pahoittelut vähäisten merkintöjen takia... Mä oon ollut taas ihan jossain omissa maailmoissa pidemmän aikaan...

 

*huokaus*