Siitä on jo kuukausi, mun viime merkinnästä?

No huh huh.

Nytkään ei oikeasti ehdi päivitään, mulla on keskiviikoksi palautettava Iso läjä uskonnon ja psykologian itsenäisen opiskelun esseitä viikon ajalta, olen aikalailla alkutekijöissä molempien suhteen.

Plus torstaiksi äidinkieleen lukupäiväkirja Terry Pratchetin, kirjasta Valtio.

Ja huomasin juuri että siinä pitäisi olla MYÖS referaatti samasta kirjasta. En mä osaa referaattia kirjoittaa!!

Niin ja lukupäiväkirjakin on ihan keskeneräinen.

 

Ensi viikolla on koeviikko, olen pulassa, eli kerraten kaiken tämä viikko.

 

Olen laiminlyönyt aivan liikaa ystäviäni. Olen siitä aivan järjettömän pahoillani!

(-> maajussi, en ole unohtanut sinua, yritän koeviikon jälkeen parantaa tapani, nyt ei pysty! ...kuulostipa kevytkenkäiseltä)

 

Ei mene hyvin minullakaan... Vaikka toisaalta se on ihan omaa kädettömyyttäni.

 

...no ehdin minä sentään ilmottautua punaisenristin lipaskerääjäksi.

Kaikki lahjoittamaan! 

 

(leikin taas hymiöillä)